Stillingsopslag- Eventchef til Divisionsforeningen Håndbold

Eventchef til Divisionsforeningen Håndbold

20. februar 2018

Eventchef til Divisionsforeningen Håndbold

Arbejdssted:

Vesterballevej 5, 7000 Fredericia

 Baggrund:

Divisionsforeningen Håndbold er et fællesskab mellem de danske elite håndboldklubber for både damer og herrer. Foreningen varetager en række fælles administrative og kommercielle interesser for medlemsklubberne og står for den kommercielle afvikling af landspokalturneringen og Super Cup. Divisionsforeningen er ligeledes indehaver af de fælles kommercielle rettigheder for Håndboldligaerne.

 Formål:

Divisionsforeningen ønsker med ansættelse af en eventchef at øge fokus og branding af især Pokalturneringens afslutning ”Final4” samt Super Cup og øge den fælles kraft på udviklingen af ligasponsoratet i tæt samarbejde med klubberne og sponsorerne. Divisionsforeningens formål er at understøtte klubberne økonomisk ved at afvikle foreningens events bedst muligt.

 Hovedopgaver:

Eventchefens hovedopgaver er afvikling og udvikling af Divisionsforeningens kommercielle aktiviteter, herunder primært Final4 men også Super Cup samt at bistå medlemsklubberne i udvikling og udveksling af idéer og viden om events og marketingsaktivering.

 Praktiske opgaver:

Opgaven består af planlægning, udvikling og koordinering af events i samarbejde med arenaer, byer, klubber, sponsorer m.m., herunder:

  •   Indgåelse af aftaler med byer, kommuner og arenaer om afvikling af events
  •   Indgåelse af aftaler med leverandører, hjælperklubber, frivillige m.m.
  •   Ansvarlig for afviklingen af de forskellige events, herunder også at sikre, at venue fremstår stemningsfyldt
  •   Ansvarlig for billetsalg og optimering af dette område ved alle events
  •   Koordinere aktiveringen med Divisionsforeningens hovedsponsorer og andre samarbejdspartnere
  •   Skabe et sammenhængende billede af ”best case practice” på events fra medlemsklubberne

 Organisation:

Eventchefen refererer direkte til Divisionsforeningens direktør.

 Kompetencer:

Det er et krav, at du har erfaring med afvikling af events, ligesom det at have kendskab til aktivering af sponsorater er en fordel. Kendskab til sport og håndbold er en fordel, men ikke en forudsætning. Det er vigtigt at du kan begå dig på alle niveauer i en organisation og nemt kan tilpasse dig til den enkelte opgave med mange forskellige medspillere.

Du har det store overblik, kan holde mange bolde i luften og kommunikerer den samlede plan ud til mange forskellige type modtagere i både mundtlig og skriftlig form. Du er samtidig klar til reagere hurtigt men roligt med en plan B, hvis plan A falder til jorden.

Meget af samarbejdet med klubberne omkring kampe og events er med frivillige, så der skal påregnes en del aften- og weekend arbejde.

 Tiltrædelse:

Vi vil løbende se på de kandidater, der melder sig på banen, og forventer tiltrædelse snarest muligt, og senest 1/8-2018

Det kan du forvente:

Du vil opleve et meget varieret arbejdsindhold, hvor du selv vil have stor indflydelse på indholdet, målet og vejen dertil.

Du bliver en del af et lille team, hvor frihed under ansvar er gennemgående i ledelsesstilen. Du bliver en del af en verden, hvor engagement og passion er den helt igennem drivende kraft, og hvor alle er klar til at gå de sidste meter for at komme i mål.

 Ansøgning:

Har du lyst til en afvekslende og udfordrende stilling, så send din ansøgning til JBS Vinderrekruttering som varetager rekrutteringsprocessen for Divisionsforeningen Håndbold.

Motiveret ansøgning og CV sendes til: jbs@vinderrekruttering.dk med teksten ”EVENTCHEF” i emnefeltet senest søndag den 18. marts 2018.

Spørgsmål til stillingen bedes rettet til direktør Thomas Christensen fra Divisionsforeningen Håndbold på 22 62 90 62 eller John Sørensen fra JBS Vinderrekruttering på 23 70 11 11.

Alle ansøgninger behandles fortrolig og der afholdes samtaler løbende.

Læs mere om os på www.tophaandbold.dk

Download stillingsopslag som PDF